Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

onsdag 31. oktober 2007

Eldre folk og bil!

I dag fikk jeg nok et bevis på at eldre folk ikke skulle hatt lappen! En eldre mann kjørte i bilen til mine foreldre da de var på vei hjem etter en liten ukes ferie! Bilen fikk større skader, men det gikk heldigvis bra med mine foreldre og han som kjørte på de, til tross for en vond arm! Synes at leger er alt for sløve når det gjelder å skrive ut kjøresedler til folk over 70 år. Så lenge de ser godt så er det ikke "noe" problem, men de tenker ikke over at reaksjonsevnen ikke er så rask som når de var yngre! Noen eldre klarer å "manipulere" og overtale legen sin til å skrive ut kjøresedler selv om legen VET at de ikke er i stand til å føre en bil! Det er dette som irriterer meg mest! De eldre tror de har GOD tid, men etter min mening er det ikke noe som heter GOD TID i trafikken! Heldigvis påtok vedkommende hele skylde på seg og mente selv at han burde ha levert inn førerkortet. Jeg tror nok han har lært og kommer til å komme seg frem på andre måter i fremtiden!

Ingen kommentarer: