Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

onsdag 23. desember 2009

God Jul


Ja, nå er det bare en dag igjen så er det jul. Dagene går fort. Og jammen rakk jeg ikke alt i år også. Jeg har bare igjen å bake Verdens Beste og lage sjokoladekrem til Banankaka som jeg stekte i går, så kan julen komme. Dvs. jeg skal lage kabaret også, må jo ha noe godt pålegg til jul, ikke bare julesylte og røket laks...

Det har blitt lite med blogging i år, men jeg får ta det igjen til neste år. Da blir det mere blogging om håndarbeid også regner jeg med. I år har det meste av tiden gått med til å produsere julegaver, og har derfor ikke kunnet blogge de i denne bloggen. Kan ikke risikere at de som skal ha gavene finner ut hva de får. Men kommer mest sannsynlig til å legge inn bilder av julegavene jeg har laget i romjula.

Til slutt vil jeg ønske mine lesere

En riktig god jul

og

et velsignet godt nytt år!

Ingen kommentarer: