Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

fredag 20. mars 2009

Påskeløper

Det er lenge siden jeg har lagt inn noen form for oppdatering av et håndarbeidsprosjekt nå, så det er på tide at noe skjer... Jeg har lovet ei venninne av meg å gjøre ferdig noen broderier hun har begynt på. Den ene av de er en nyyydelig påskeløper....Jeg har gjort ferdig den ene siden og kommet sånn ca. halvveis på den andre siden... Det er virkelig morsomt å sy denne løperen. Jeg har som mål å bli ferdig før påske, men tiden vil vise om jeg klarer det... Er igjen litt over en uke av mars nå, og da er det ikke lenge igjen...Jeg har fått sydd på den røde tulipanen på den siste siden og har begynt på den første kyllingen, så dette bildet er ikke helt representativt for hvor langt jeg har kommet til nå...

Jeg holder også på med en overraskelse til ei anna venninne som snart er ferdig, men siden det er en gave/overraskelse kan jeg ikke legge inn bilde av det før hun har fått det:)

Ingen kommentarer: