Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

onsdag 12. mai 2010

Hardangerløperen

Det går jevnt og trutt fremover med hardangerløperen også. De to siste helgene har det gått litt trådt, men det har sin grunn i at vi har drevet med litt vårrengjøring her hjemme. Det er moro å brodere på denne løperen og det blir ikke den siste løperen jeg kommer til å brodere i Hardangersøm. Jeg har en løper liggende i skapet på gjesterommet som jeg skal ha selv og som venter på å blir sydd. Får se om jeg får tid til det neste år...
Når det gjelder vårrengjøringen så tar vi ikke alle rom. Vi har vasket hele stuen og har igjen kjøkkenet. Resten tar vi hvis vi flytter herifra noen gang. Men på kjøkkenet og stuen trengtes det virkelig. Mulig vi tar kjøkkenet til helgen...




Read more: http://www.mylivesignature.com/wizard2_2.php#ixzz0nfD0yiw2

Ingen kommentarer: