Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

mandag 17. januar 2011

Juletrematten 17.01.2011

Ja, nå er det en stund siden jeg har brodert på denne så på torsdag i forrige uke tok jeg den frem igjen. Jeg var litt lei av det jeg hadde brodert en del på da, så greit å kunne variere! Da var jeg kommet så langt på den:

Photobucket

Det var virkelig moro å ta frem denne og begynne å sy på den igjen! Jeg fikk da sydd litt på den i noen dager, og i går var jeg kommet så langt på juletrematten.

Photobucket

Jeg har bestemt meg for å ta atterstingene(eller bakstikkstustingene som min kjære kaller dem) etter hvert som jeg broderer på denne.


Ingen kommentarer: