Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

mandag 14. februar 2011

Håndarbeidshygge 2

Da har jeg kommet litt videre på juletrematten. Ser virkelig at det begynner å ligne på noe nå:) Det er utrolig koselig å sitte på kveldene å brodere på denne. Men regner ikke med at jeg blir ferdig med denne i år. Jeg tar den tiden det trenger...
Er det noen som husker denne? Det er en stund siden jeg har strikket på denne og derfor har det ikke kommet særlig oppdatering om den. Men den siste uken har jeg faktisk satt meg ned med denne etter at jeg har lagt vekk juletrematten kl 22 om kveldene. Bedre å strikke etter kl 22 enn å brodere, da det gjerne oppstår feil...

Ingen kommentarer: