Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

onsdag 18. juli 2012

Blomstringstid i hagen!

Tok meg en liten fotosafari i hagen i kveld! Den ene avdetre rosebuskene vi kjøpte på Plantasjen for litt over en mnd siden blomstrer med 2 roser og den andre er i ferd med å blomstre, mens den tredje står fortsatt i knopp. Håper den venter med å blomstre til vi kommer hjem fra ferien...
Står også en prestekrage i blomst på plenen.


Er koselig når planter blomstrer. Til høsten har jeg planer om å legge ned løker som skal blomstre til våren. Blir nok noen tulipaner, påskeliljer og krokus tenker jeg! Gleder meg alt til blomstringstiden neste år!

Ingen kommentarer: