Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

torsdag 13. februar 2014

Oriental Orchids

Siden jeg vet at det blir mørkt tidlig på kvelden og det ikke er all verden med på sørlige breddegrader trengte jeg å ha med meg et broderi jeg kunne brodere på om kveldene. Vet også at jeg trenger godt med lys når jeg broderer på Scarlet Wizard. Derfor fant jeg fram et broderi-kit som jeg lenge har klødd i fingrene å begynne på; nemlig Oriental Orchids fra Dimensions, designet av Lee Carlson.
Der er kjempe moro å brodere på dette bildet og gleder meg til det er ferdig.

I løpet av ferien har jeg lagt en plan for broderingen fremover. Jeg skal i første omgang variere mellom å brodere på dette og Scarlet Wizard til å begynne med og brodere på de annen hver uke. Når jeg er ferdig med Oriental Orchids vil jeg fortsette på juleløperen de ukene jeg ikke broderer på Sarlet Wizard.

Ingen kommentarer: