Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

tirsdag 15. april 2014

På tur i nabolaget

Søndag gikk vi en tur i nabolaget. Vi hadde gått deler av runden en gang før, og da angret jeg litt på at jeg ikke hadde tatt med fotoapparatet siden det var den flotte utsikten over Øyeren. Derfor tok vi med oss kamera denne gangen og resultatet ble flere fine bilder. Legger ut noen av de her.



Det er lite vann i Øyeren for tiden, noe som kommer frem i noen av bildene. Det er sandbankene som kommer frem vi ser. Det har ikke vært så lite vann i Øyeren så lenge jeg har bodd her... Men det kommer vel mer vann ettersom snøen i fjellet smelter og kommer nedover fra Mjøsa og Glomma tenker jeg....

Ingen kommentarer: