Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

fredag 9. mai 2014

Lang dagstur til Dalen i Telemark

Søndag som var tok vi oss en dagstur. Den tok litt lenger enn vi hadde trodd, men det var likevell en fin tur. Vi kjørte via Oslo og Drammen til Høydalsmo(E134) og tok så av mot Dalen i Telemark. Stoppet på et utsikspunkt hvor jeg tok noen bilder før vi kjørte ned til Dalen og stoppet ved Dalen hotell... Stort, flott hotel som ligger i enden av Bandak... Så kjørte vi ned til Porsgrunn og tok E18 til Oslo og videre hjem. Var ikke hjemme før kl 23 på kvelden og da bar det rett i seng for meg... Her er noen bilder fra turen.
 Bandak
 Dalen


 Dalen Hotel


 Utsiktspunktet på vei ned til Dalen.

Ingen kommentarer: