Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

mandag 9. januar 2017

Julegaver 2016 + litt til...

Ble jammen meg ferdig med julegavene i rett tid i fjor også...
Til tantejenta mi, Gunhild hadde jeg strikket en Octocowl eller stjernehals

og en hals med litt annet mønster

Andre julegaver var:
Sokker, design Bitta Mikkeborg. Mønsteret er å finne i boka hennes: Sokker. Strikking hele året.

Kari Traa-lue

Tre heklede løpere av denne typen, bare i forskjellige farger:

Jeg har strikket et par votter og en hals i julegaver, men glemte å ta bilde av vottene før jeg pakket de inn og gav de vekk. Halsen har jeg bilde av på pc'en på arbeidsrommet, så skal prøve å få det over på denne slik at jeg kan ta bilde av den...


Noen uker før jul var jeg en tur nordover til Trøndelag for å feire 5 årsdagen til Gunhild. Gaven hun fikk fra oss var en kjole som jeg strikket etter et mønster som jeg fant i Familien i 2015.

Ellers ble jeg ferdig med dette i desember:

Secret Santa fra Dimensions:

Et par babysokker etter bestemor sitt mønster i hvitt og lilla:
Og i romjula ble jeg ferdig med et par Polyhymnia 2 sokker:

Design: Bitta Mikkelborg

Ingen kommentarer: