Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

mandag 21. januar 2008

Oppdatering Kveldskos 21. januar





Her kommer en liten oppdatering av veggteppet jeg holder på med. Har fått gjort en del de siste dagene som dere ser, og har kommet godt i gang med nissemor. Jeg tok en sjefsavgjørelse i forrige uke om at jeg måtte gjøre ferdig teppet før jeg begynte på nissemor for da ble det mye bedre å begynne på henne... Men det er fortsatt moro å brodere det... Og i går begynte jeg på kafekjelen til nissemor... Så nå er det ikke mye igjen før jeg er ferdig med bildet og jeg kan begynne å hekle på luen...

1 kommentar:

Anonym sa...

o,jul med din glede.....