Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

onsdag 20. februar 2008

Løshals og pulsvarmere 20. februar

Huff sitter her med dårlig samvittighet, skulle ha oppdatert bloggen for lenge siden, men glemmer det hele tiden... Kommer med en nå...

Jeg har kommet et godt stykke på vei, og løshalsen er så godt som ferdig, ble ferdig med den på mandag... Den er så lett å strikke og så går det raskt, dvs. det tar omtrent 1 uke å bli ferdig med en...


Her har jeg lagt inn bilder som jeg tok etterhvert som den vokste... Vrangborden er omtrent 19 cm lang... Det er den som varmer halsen og er utrolig deilig å bruke... Ikke stikker den heller...


Her er det ferdige resultatet. Har bare igjen å feste tråder. Det tar jeg når pulsvarmerene er ferdige...
Så har jeg begynt på den første pulsvarmeren, den er på nåværende tidspunkt nesten ferdig, har noen få omganger igjen før jeg kan begynne på den siste... Synes mønsteret og fargespillet ble riktig stilig...

1 kommentar:

Ororina sa...

Spreke og nydelige farger :-D