Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

torsdag 24. april 2008

Strømstad - Sandefjord 20. april

Ja, så er det på tide med en ny oppdatering her på bloggen. Det høres kanskje ut som om det er et ork, men jeg synes at det er koselig å oppdatere den nå og da. Har blitt litt lite de to siste månedene, men det henger sammen med at jeg holder på med gaver.
Det var så fint vær i helgen at vi fant ut at vi ville ta oss en tur på søndagen, det var tre alternativer vi kunne velge, men ble enige om at det beste og fineste turen ville antageligvis bli å kjøre ned til Strømstad og ta båten(se bilde øverst), Color Viking over til Sandefjord.
Her står vi på kaien i Strømstad og venter på at båten skal komme. Det var "litt" vind der så vi fikk noen morsomme frisyrer da. Men det var ingen sjøgang så da gikk det bra...
Det var en fin tur. Strømstad lå badet i sol, og det samme gjorde Sandefjor da vi kom dit kl halv fire på ettermiddagen. Det var 2 gang vi var i Sandefjord på noen få måneder. Er nydelig der.
I Sandefjord spiste vi midda, les pizza, på Peppes Pizza som ligger rett ved kaien der båten kom inn, så det var ikke lange biten å kjøre der. Vi var i Sandefjord i over en time... Vi var trøtte og slitne da vi kom hjem etter en fin tur, men var også veldig fornøyde...

Ingen kommentarer: