Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

fredag 14. november 2008

Hardangerbrikke 14. november

Da jeg ble ferdig med juleduken i går hadde jeg lyst til å sy noe som ikke hadde med jul å gjøre og som jeg aldri hadde prøvd før. Derfor fant jeg frem denne Hardangerbrikken som jeg har hatt liggende en stund nå og som jeg har gledet meg til å sy...

Etter noen få timers brodering på brikken har jeg kommet så langt og det går fobausende bra... Det var litt ujevnt til å begynne med, men det gikk seg fort til og gleder meg til fortsettelsen... Kommer nok til å holde på en stund med denne brikken her føler jeg, håper bare at jeg ikke blir lei av å sy hvitt på hvitt...

Ingen kommentarer: