Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

onsdag 22. april 2009

Strikket, rund duk


Jeg har for tiden begynt på julegavene, men innimellom strikker jeg på en rund duk i kunststrikk. Jeg har strikket litt kunststrikk før og synes det er riktig morsomt å holde på. Denne har jeg valgt å strikke i Gjestal maxi, farge burgunder. Mønsteret fant jeg i Familien som kom ut 14. april, men jeg har også heftet fra Gjestal som inneholder dette mønsteret... Her finner du bilde av hvordan duken blir til slutt: http://www.gjestal.no/doc/kataloger%20hekling/Gjestal%20no%201013.pdf (se siste side) Jeg kommer til å strikke på den innimellom når jeg er lei av julegavene og oppdatere her etterhvert som tiden går...

Ingen kommentarer: