Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

tirsdag 28. desember 2010

Årets hjemmelagede julegaver!

Da er julaften over for i år og alle har fått sine julegaver. Også i år har jeg brukt en del tid på julegavene fra meg/oss.

Ei venninne av meg som bor på Tretten fikk disse pulsvarmerene strikket med perler og i Babyull.

To venninner av meg fikk hvert sitt par tøfler som jeg har strikket og tovet.

Den eldste av brødrene mine med samboer fikk disse gryteklutene:

Min yngste bror fikk disse gryteklutene:
Og et vennepar av oss fikk hvert sitt vottepar(han i svart og hun i rødt) og sønnen deres fikk monsterbukse:
Jeg har virkelig kost meg med å lage disse julegavene. Og gleder meg til å ta fatt på nye til neste år.


1 kommentar:

Ororina sa...

Flotte og varme julegaver det her :D Diggbar monsterbukse!