Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

mandag 9. januar 2012

Min stolthet!

I vår kjøpte jeg denne kaktusen på Rema 1000 på Hønefoss. Da var den full i knopper og neon blomster... Det viste seg at knoppene ramlet av og det ble ikke flere blomster på den, og jeg tenkte den kunne jo få leve litt til. Nå er ikke jeg av de som er født med grønne fingre, men i høst en stund etter at vi flyttet hit til Flateby oppdaget vi plutselig at det kom nye knopper på denne og i midten av november var den i full blomst! Artig! Nå er den uten blomster igjen og den skal få stå, har ikke tenkt å kaste den slik planen egentlig var før den gikk i knopp igjen:)


Ingen kommentarer: