Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

tirsdag 10. april 2012

Påskepuslerier 2012

Jeg måtte jo ha noe å gjøre på i påska når vi var ute og reiste litt også. Derfor fant jeg frem lanett og mønsteret på babydressen jeg skal strikke til tantebarnet mitt:) Dette er den første foten. Strikkes på finne nr 2,5 og rundpinne på 30 cm.
 Og så måtte jeg finne på noe lite å brodere på hvis jeg ble lei av å strikke, så ble det dette lille julehuset. Det er ikke stort, men synes det er søtt og koselig å holde på med.
Kom et godt stykke på dette synes jeg. Kommer nok til å finne frem dette innimellom når jeg føler for å pusle med noe lite.
Nå kommer jeg til å konsentrere meg om babydressen og juletrematten til den er ferdig.

Ingen kommentarer: