Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

mandag 21. mai 2012

Tata! Endelig ferdig!

Her ser du det ferdige resultatet av juletrematten! Har brukt hele den siste uken på de siste detaljene som attersting og knuter. Er kjempe fornøyd med resultatet. Nå står det igjen å klippe den rund og sy skråbånd rundt den før jeg skal vaske og stryke den slik at den er klar til bruk. Men før jeg kommer så langt skal jeg gjøre meg ferdig med eksamen!
Orkideen min har nå kommet med 4 blomster og den 5. knoppen er på vei til å sprette ut! Moro når man får de til. I tillegg har det kommet en ny gren med enda flere knopper på den andre stilken. Så dette er kjempe moro!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei vennen,du er så flink med både håndarbeid og blomster at jeg blir rett og slett misunnelig på deg.Julematten er nydelig.Orkidèene våre er helt bak mål.Vil ikke blomstre men svigerfar sine blomstrer så fint så.Jeg har egentlig lyst og lage min egen blogg jeg også men jeg forstår ingenting hvordan det gjøres.Klem fra Bitten