Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

mandag 13. august 2012

Endelig gift!

Lørdag 28. juli giftet vi oss i Moe kirke, Orkdal. Hadde en flott dag sammen med den nærmeste familie og forlovere. Dagen ble feiret med 3-retters middag og kaffe og kaker på Bårdshaug Herregård. Vi har snakket om dette siden i fjor høst og i januar begynte vi å planlegge. Moe kirke ble naturlig for oss da mine foreldre giftet seg der for snart 41 år siden, min farfar hadde tjeneste der og jeg selv er døpt der. Å feire dagen på en gammel Herregård ble prikken over i'en for oss.

2 kommentarer:

Ororina sa...

Gratulerer så mye! Og dere har valgt et vakkert sted for å feire den viktige dagen.

Astrid Margrete Dalen Stensland sa...

Tusen takk for det:)