Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

fredag 9. mai 2014

Dalekjole og orkidéer

Da er det vel på tide å oppdatere litt håndarbeid. Det går da fremover med ting og tang. På tirsdag ble jeg ferdig med kjolen til mitt tantebarn og jeg ble godt fornøyd med den. Har fått skryt for den også. Nå venter jeg bare på en anledning til å levere den fra meg... Heklingen tok ikke all verdens med tid når jeg endelig knekte koden, det ble litt prøving og feiling kan man si. Til heklingen brukte jeg Gjestal baby bomull og stoffet til skjørtet kjøpte jeg på Panduro i fjor.
Jeg har også kommet et godt stykke videre på Orkidéene etter å ha brodert på de i to uker og er rimelig fornøyd med fremgangen der også! Ikke så mye som står igjen nå så jeg begynner å se enden på det bildet nå.

Ingen kommentarer: