Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

mandag 9. januar 2017

Nye prosjekter på gang.

Nytt og nye prosjekter er det noe som heter og det er intet unntak her i huset. Noen av de begynte jeg så vidt på i fjor, men de er like fullt nye prosjekter.

Til tantejenta mi har jeg begynt på en stjerneshorts
Denne begynte jeg på 2. helga i advent da jeg var i bursdagsfeiringen hennes og fargen ble godkjent av henne selv. Jeg har kommet noe lenger enn dette nå.

Jeg har også begynt på et par mysteriesokker som er designet av Lillcat(har dessverre ikke bilder av de nå, men det kommer)

På broderisiden er jeg i gang med to nye prosjekter, også i år.
Den ene er et bilde jeg har hatt liggende litt for lenge. Men så fikk jeg forespørsel fra ei tidligere klassevenninne om jeg kunne brodere noe til henne som et slags minne fra meg, og da kom jeg på at dette bildet passet godt. Her er ihvertfall begynnelsen:

Det andre broderiet jeg har begynt på er Oriental Butterfly fra Dimensions:
Dette er også et mønster jeg har hatt liggende en stund, men fikk lyst til å starte på. Jeg er ikke kommet så veldig langt på dette bildet.
Har brodert litt mer enn dette...

Ingen kommentarer: