Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

mandag 21. januar 2008

Tidligere Broderier

Jeg fant ut at jeg ville legge inn tidlegere prosjekter som jeg er ferdig å brodere, men som delvis ikke er montert.
Dette bildet har jeg brodert 2 stk av, det ene fikk mine foreldre til jul for noen år siden, det hadde blå skrift og rosa sløyfe... Dette mangler et beslag eller 2.
Disse fire fuglene ble jeg ferdig med for lenge siden, men jeg har ikke fått tak i rammer til dem... Jeg må se å få tak i det for fuglene er fine de.
Dette ble jeg ferdig med tidlig i fjor, jeg har så vidt begynt å montere det, men mangler beslag slik at jeg kan henge det opp til jul neste år

Disse to siste bildene er av en løper som jeg ble ferdig med i fjor vår. Det var moro å sy den og det ble enda moro å sy når haren fikk øyne og attersting for da ble den så livat. Mangler å montere den, men håper jeg får gjort det i år...
Dette settet ble jeg ferdig med i 2003 og henger nå på badet vårt her i Kong Rings gate... Er veldig fint og kanskje jeg broderer et til i julegave til noen en gang

Ingen kommentarer: