Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

onsdag 30. januar 2008

Neste Prosjekt: Heklet lue




Det er kanskje litt tidlig, men jeg er jo snart ferdig med veggteppet/bildet jeg for tiden holder på med. Jeg har allerede nå planlagt hva mitt neste prosjekt blir. Siden jeg har brodert i nestenet helt år nå så er det på tide at jeg gjør noe annet... Så da tenkte jeg å begynne å hekle igjen, og da ville jeg prøve noe nytt. I begynnelsen av januar kjøpte jeg Familien, et blad med mange oppskrifter både på håndarbeid og mat. I det bladet fant jeg denne luen (bilde til venstre) og oppskriften på den, der stod det også at den var å finne i et av Gjestal sine hefter som jeg klarte å få tak i på Spar Kjøp på Hønefoss Stormarked for snart en uke siden... Jeg bestemte meg raskt for at jeg skulle prøve å hekle den, men ikke i de foreslåtte fargene. Jeg ville prøve andre farger. Så jeg skal hekle luen i de fargene som er vist på bildet til høyre; mørk lilla, lys lilla, offwhite og rosa. Gleder meg til å begynne, men først må jeg gjøre ferdig broderiet jeg holder på med.

Ingen kommentarer: