Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

torsdag 24. april 2008

Independence of The Seas - Oslo 21. april

På mandag kom verdens største cruiseskip inn til Oslo. Skipet hører til Royal Caribbean Cruice Line som er delvis norskeid og heter Independence of The Seas. Dette er det siste skipet i Fredom-klassen.
Vi måtte naturligvis ta turen til Oslo for å ta vidunderet i nærmere øyensyn! Og du verden så digert det var! Følte meg bitteliten i forhold til båten... Måtte også ta noen bilder... Synes båten er vakker og kunne tenkt meg å reise med det en gang, men må vel bli rik før det skjer tenker jeg... Etter det jeg har hørt skal den etterhvert inn i cruisetrafikk i Middelhavet...

Ingen kommentarer: