Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

fredag 11. april 2008

Puslespill ferdig og et nytt på gang

Ja, så er det på tide med en ny oppdatering av bloggen... Denne gangen med et ferdig puslespill!! Det gikk fortere enn vi trodde å få til den siste halvdelen. Etter å ha prøvet og feilet en del så løsnet det plutselig og her om dagen, onsdag var vi ferdige med det... Det tok sin tid, men ferdige ble vi da... Godt å bli ferdig med noe vi har strevet med en stund.
Og i går kveld startet vi på dette puslespillet, vi fikk sortert litt og så fikk vi lagt kanten til himmelen og så noen få biter på himmelen... Det virket som om Ole-Martin mistet litt av piffen i går, men jeg tror nok det går over snart.. Det er på 1500 brikker dette også...

Ingen kommentarer: