Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

fredag 29. januar 2010

Diverse Håndarbeid.

Siden sist har jeg holdt på med flere forskjellige ting.

Jeg har blant annet Tatt frem igjen denne løperen og det står faktisk ikke så mye igjen på den, så kanskje jeg blir ferdig med den i neste uke... Denne broderer jeg for ei venninne av meg.
Jeg har også blitt ferdig med det siste julekortet i dette settet. Det var moro å brodere på disse julekortene... Men for at jeg ikke skal bli lei av å brodere på julekort har jeg tatt en pause fra de og kommer nok til å brodere på julekort innimellom når jeg blir lei av det andre jeg holder på med.
Jeg har tatt frem denne juletrematten og begynt på den. Har ikke kommet så langt, men er nå kommet godt i gang. Det er veldig moro å sy dette selv om stoffet fortsatt er ganske stivt, men det holder på å mykne opp litt nå...
For ikke lenge siden kjøpte jeg meg en prosjektpose av ei på Hobbykroken. Denne var så smart at jeg i dag kjøpte meg disse to prosjektposene på etsy. Jeg har til tider to til tre små strikke/ hekleprosjekter på gang at det kan være greit med et par ekstra i tillegg til den jeg har.

Ingen kommentarer: