Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

torsdag 4. februar 2010

Juletrematten 04.02.10

Ja, så er det på tide med en liten oppdatering om fremgangen på juletrematten. Jeg synes selv at jeg har fått en god start på den og at jeg har kommet godt stykke på den. Kommmer nok til å bli litt lei den innimellom siden det er ganske bra størrelse på den så kommer nok til å brodere på noe annet av og til... Om ikke lenge reiser vi til Tenerife og skal være der i 2 uker. Da må jeg jo ha noe å gjøre på mens vi er der, klarer ikke å sitte med hendene i fanget. Så for et par dager siden bestemte vi i felleskap at jeg skal ta med denne. Siden jeg er ferdig med påskeløperen(kommer eget innlegg om den når den er montert) så tenker jeg at jeg starter med denne på mandag. Ser ingen vits i å begynne å strikke på noe og så må jeg sette meg inn i mønsteret på nytt igjen når jeg kommer hjem igjen fra Tenerife.

2 kommentarer:

Nina's hobbykrok sa...

Å dette broderiet var fint :-) Har et broderi liggende, som jeg tror heter drageborgen.. Blir nok ikke så jeg starter på det enda... Har så mye annet liggende, som må broderes først....Førts må jeg få ferdig hjortebildet, men det er heldigvis ikke mye igjen på det :-D

Ønsker deg en kjemmpe fin tur :-)

Astrid Margrete Dalen Stensland sa...

Tusen takk for det!:)
Har Drageborgen jeg også, men ville brodere denne først siden et par andre på hobbykroken har brodert Drageborgen...