Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

mandag 10. desember 2007

Fremgang Tvillingene 13



Da er det på tide med en ny oppdatering av bildet Tvillingene. Har lagt inn to bilder, det øverste tatt tidlig i går og det nederste er tatt etter at jeg avsluttet broderingen for i går, det er litt uskarpt, men ikke å vente når man bruker mobilen til å ta bilder siden en ikke har noe digitalkamera enda... Det går i allefall fort fremover og tar jeg ikke feil så kommer jeg til å bli ferdig med dette i løpet av uka... Får se hva jeg finner frem da... Tenkte å begynne å strikke, men tror jeg venter til jeg har flyttet på meg før jeg begynner på det...

Ingen kommentarer: