Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

onsdag 12. desember 2007

Tanker...

På mandags kveld var jeg på juleavslutning med jobben. Var koselig det. Det så ut til at julemiddagen på Hordaheimen falt i smak. Det var stående buffé med alskens herligheter, koldtbord og julemat... Deilig... Det var også utdeling av gaver og blomster. Koselig med blomster. Jeg fikk en nydelig julesammenplantning og i steden for en nisse var det 2 nydelige engler i porselen i sammenplantningen... De skal jeg ta vare på... Og siden jeg skal slutte fikk jeg også to nydelige lysestaker i krystal! De var skikkelig tunge også...
Været i Bergen i dag er det sol fra en skyfri himmel og rundt 0 grader. Ikke så kaldt som i går... Deilig når været er slik det er nå. Er meldt slikt fint vær noen dager til selv om det også er meldt litt regn på fredag.

Ellers er jeg snart ferdig med årets julebrev, har bare å putte noen få i konvolutter så er de klar til å sendes. Det skal jeg gjøre i morgen... Blir godt å få det av gårde. Og på fredag skal jeg se om jeg får sendt julegavene hjem til familien, må jo sende de siden jeg ikke skal feire jul hjemme hos de... Må også gjøre ferdig julegaven til Ole-Martin. Så er jeg ferdig til jul håper jeg... Kan jo aldri vite...

Når det gjelder broderingen så går det sakte med sikkert fremover, har ikke brodert så veldig mye siden sist oppdatering av bloggen... Håper på å få brodert litt i kveld når jeg har puttet resten av brevene i konvolutter.

Ingen kommentarer: