Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

fredag 11. desember 2009

Snart jul...


Det nærmer seg jul og i de tusen hjem er juleforberedelsene i full gang. Vi skal feire jul her hjemme i Hønefoss i år som i fjor og året før der igjen. Vi får besøk av broren til Ole-Martin, blir nok koselig det...

Når det gjelder forberedelser til julen her i huset så er alt under kontroll. Er ikke så mange forberedelsene så desember er en rolig og koselig måned med lys i vinduene. Det blir ikke bakt småkaker her, det blir ikke spist selv om jeg kunne tenkt meg å bake en sort, men det får vente til et annet år. Skal bake Verdens Beste og banankake med sjokoladekrem på og lage cabaré, men det blir ikke før julen nærmer seg skikkelig... Julegavene og julebrevene er i rute, holder på å montere en del gaver nå og så blir det å levere og sende i helgen og etter helgen...

Gleder meg virkelig til jul i år også, selv om det betyr at 2009 snart er over...

Ønsker alle en flott førjulstid!

Ingen kommentarer: