Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

mandag 4. mars 2013

Feriens håndarbeid

Jeg måtte ha noe jeg kunne holde på med når vi var nede på Lanzarote, blir rastløs av å ikke ha noe å gjøre. Så jeg fant frem en juleløper jeg lenge har hatt lyst til å begynne på. Nå viste jeg at det bruker ikke å være så godt med lys på kveldene så da passet det godt å ta med denne løperen slik at jeg kunne brodere på den på kveldstid. Det erstore ruter i stoffet på denne. Moro var det å brodere på denne.



 Trolmannen fikk også lov til å være med. Dette ble brodert på på dagtid da det var godt arbeidslys. Jeg kom et godt stykke videre på denne og gleder meg til å fortsette på dette bildet. Har et lite håp om å bli ferdig med det i løpet av året...

Ingen kommentarer: