Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

mandag 4. mars 2013

Lanzarote februar 2013

I midten av februar var vi 2 uker på Lanzarote, en av de kanariske øyene. Vi var heldige med været der nede, av de 2 ukene vi var der nede regnet det kun litt en dag. Vi var på noen utflukter når vi var der; bl.a en tur til øya La Graciosa(en øy på nordsiden av Lanzarote), en tur til Timanfaya Nasjonalpark og en tur til Fuerteventura. Hotellet læ nesten helt ned til havet, var bare strandpromenaden som lå i mellom. Vi var også i en dyrepark slik noen av bildene viser. Nedenfor har jeg lagt inn noen bilder fra ferien. Kanskje vi reiser tilbake hit en gang.












Ingen kommentarer: