Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

onsdag 6. februar 2008

Kveldskos Ferdig

Da var jeg ferdig med Veggteppet mitt som jeg har holdt på med siden desember i fjor. Det var godt å bli ferdig med det Det førte bildet er tatt før jeg begynte på atterstingene. Det ble mer liv og dybde i bildet da jeg fikk atterstingene på plass, som dere sikkert ser på det andre bildet. Atterstingene tok meg bare 3 dager å gjøre ferdig.
Det var utrolig deilig å bli ferdig med Juleveggteppet, nå er det bare monteringen som står igjen, må få tak i et par beslag til det så kan vi henge det opp til neste jul.
Når jeg endelig var ferdig med veggteppet fant jeg ut at jeg kunne like gjerne gjøre meg ferdig med en duk jeg har strikket også, det var bare igjen å hekle den av rundpinnen og jeg måtte jo frigjøre heklekroken til neste prosjekt... Er moro å få ferdig ting man holder på med, og denne duken har vel ligget i snart et år så det var på tide å gjøre den ferdig... Har bare å strekke den ut og få den rund igjen.

Ingen kommentarer: