Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

torsdag 2. oktober 2008

Sokker

I sommer ble jeg ferdig med et nytt par strikket sokker til meg selv, synes det er moro å strikke sokker. Strikker de slik min farmor strikket de...
I høst begynte jeg på et nytt par sokker, er egentlig snart ferdig med dette paret, så jeg har kommet litt lenger enn det dette bildet viser. Begge parene er strikket av On Line-garn som er et multifarget garn så en vet ikke helt hvordan mønsteret blir når en holder på.
Jeg har syv nøster til med On Line-garn. Dette er et tysk garn og hvert nøste veier 150 gr hver, dvs. at et nøste er nok til et og et halvt sokkepar til voksne, eller et par til voksne og et par til barn.

1 kommentar:

Anonym sa...

skikkelig arbeid du driv med - eg kan ikkje fella hel.... Karissø