Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

torsdag 23. oktober 2008

Tøfler 23.10.08

Da var jeg ferdig med det første parret med tøfler. Jeg ble veldig fornøyd med de til tross for at jeg måtte tove de 2 ganger i maskina, prøvde først 40 grader, men det gikk ikke så bra, ble ikke tovet i det hele tatt da. Prøvde så 50 grader og da bled de ganske godt tovet. De ble litt for små til meg, så jeg har gitt de vekk til ei venninne av meg som hadde lyst å prøve å strikke sånne selv sammen med oppskriften slik at hun har noe å se etter.
Tøflene før de ble tovet:
Tøflene ferdig tovet:Nå er jeg kommmet godt i gang med et nytt par tøfler i lillatoner og svart. Disse strikker jeg litt større i håp om at de passer meg. Jeg måtte nylig hive de gamle i søpla siden det begynte å gå hull på hælene på de...


Ingen kommentarer: