Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

onsdag 4. januar 2012

Fjorårets julegaver!

Da er det på tide å legge ut bilder av det som ble laget til fjorårets julegaver. Skulle egentlig ha gjort det i romjulen, men har en følelse av at tiden gikk litt fort og jeg var ikke så veldig mye på nettet heller.

Disse tre stjerne tegnbildene broderte jeg til mine to brødre og svigerinne. Brukte noen måneder på de, men synes det var moro å brodere på de.
 Ellers heklet jeg 30 julehjerter til å henge på juletre som vi gav til min familie + ei venninne av meg. Jeg beholdt 6 hjerter selv til å henge på vårt juletre også:)
Luen og votten strikket jeg til en sønn av et vennepar av oss. Etter det jeg skjønte så var det veldig populært og så var det i rett farge!
Jeg ble tante til en liten jente ca 1 mnd før jul, og da måtte jeg jo lage noe til henne også. Da ble det denne luen som hører til et sett med en kjole og en dress som hun skal få så snart jeg er ferdig med de. Er i full gang med kjolen nå, Blonden og snoren er heklet.
 I tillegg strikket jeg disse sokkene og vottene til henne:)
Denne påskeløperen broderte jeg til et vennepar av oss. De ble gald for den siden de ikke hadde så mye påskeduker fra før:)
I år var det mine foreldre sin tur til å få grytekluter til jul. Kanten rundt er heklet. I tillegg fikk de en bok om hurtigruten fra oss.
I tillegg fikk 3 venninner av meg 4 strikkede julekuler etter design av Arne og Carlos. Jeg glemte å ta bilde av de kulene før jeg pakket de inn... Skal strikke noen til oss selv i løpet av året så, satser på at jeg får tatt bilder av de...

Ønsker alle et riktig godt nytt år! Satser på at jeg får blogget mer i år, fikk nemlig et Canon EOS 550D speilreflekskamera til jul fra Ole-Martin!

Ingen kommentarer: