Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

mandag 16. januar 2012

Juletrematten 16. januar 2012

Da er det på tide med en ny oppdatering av juletrematten. Er nå nesten ferdig med bamsen helt til venstre, har igjen å brodere på det hvite i øynene og på et rødt bær på luen til bamsen. Når det er ferdig er planen å sy attersting, eller bakstikkstuenstingene som min samboer kaller de, på snømannen til høyre for bamsen jeg holder på med nå.

Jeg har som mål å bli ferdig med denne juletrematten til jul, og går det i denne farten så er sjansen stor for at jeg klarer det.
Nå blir det å strikke på kjolen i noen dager før jeg finner frem juletrematten igjen, kan være greit med litt variasjon så blir en ikke så fort lei.

Ingen kommentarer: