Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

mandag 12. mars 2012

Diverse 12.03.12

Ja, så er det på tide med en aldri så liten oppdatering igjen! Det er alt for lenge siden sist nå, så det er på tide:) Har endelig gjort ferdig kjolen til lille Gunhild som jeg er tante til. Og jeg er strålende fornøyd med resultatet:) Jeg skal bare dampe kanten nede så kan jeg sende den nordover:)

Ellers har jeg kommet et godt stykke på juletrematten. Har nå begynt på den 3. og siste snømannen Så har fortsatt et lønnlig håp om å bli ferdig til jul i år:) Det er fortsatt moro å brodere på den, og jeg er fornøyd med fremgangen på den:)
I slutten av februar var vi 2 uker på Tenerife. Må jo ha noe å holde på med om kveldene i det minste! Jeg er ikke så flink til å sitte med hendene i fanget å ikke gjøre noe lenger, så da fik Trollmannen være med i år også. Føler at jeg har kommet et godt stykke på den også, ca 1/4 snart... Koser meg med den når jeg får sitte med den. Når juletrematten en gang blir ferdig kommer jeg nok til å konsentrere meg om å bli ferdig med trollmannen, eller Scarlet Wizard som den egentlig heter...

Sånn på tampen så har Vibbedille Jubileums give away! Kan være greit å ta seg en tur innom linken;) Hun produserer mye fint!

Ingen kommentarer: