Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

torsdag 27. mars 2014

Puslespill, Tropisk paradis

I går ble jeg ferdig med puslespillet som jeg begynte på for 1,5 uke siden. Det ar litt vrient, så derfor tok det litt lenger tid enn det første... Men like moro å legge som det forrige.

Det skal få ligge til i morgen før jeg begynner på et nytt! Da skal jeg legge dette puslespillet:
Vi prøvde oss på dette da vi bodde på Hønefoss for noen år siden, men ble ikke ferdige. Vi gikk lei og pakket det bort. Men  NÅ skal det til pers igjen. Gleder meg til å begynne i løpet av morgen dagen... Tror jeg skal angripe det på en annen måte denne gangen.

Ingen kommentarer: