Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

mandag 24. mars 2014

Puslespill

For en tid tilbake kjøpte vi en puslespillmatte på Clas Ohlsson:
Den er utrolig grei og de siste ukene har jeg puslet en del. Det er virkelig moro å pusle og hvis vi trenger bordet til noe annet så ruller jeg bare matten med puslespillet på en stor papprull som fulgte med og fester med noen stropper så kan jeg legge det bort uten å være redd for at puslespillet blir ødelagt! 

Det første puslespillet jeg la var dette:
Fikk litt hjelp av Ole-Martin, men klarte det meste selv.
 
Nå holder jeg på med dette:
Dette er den spede begynnelse, har kommet litt lenger på det nå:
Kommer nok til å oppdatere dette om ikke så alt for lenge...

Ingen kommentarer: