Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

onsdag 10. desember 2008

Drop Stich Scarf

I går var verken Ole-Martin eller jeg i slag så da orket jeg ikke å brodere et eneste sting på løven som stod for tur da. Så da valgte jeg å begynne å strikke på et skjerf til meg selv i steden for. Jeg strikker det i Gjestal Bris, farge lilla. Fordi det er laget av 50% ull og 50% soya er det utrolig mykt og deilig å strikke med. Skjerfet er lett og moro å strikke, så hadde litt vanskelig for å legge det fra meg i går kveld. Dette blir nok liggende til jeg enten er ferdig med Løven eller Hardangerbrikken, får se hva jeg blir ferdig med først av de to.

Ingen kommentarer: