Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

onsdag 10. desember 2008

Hardangerbrikke og løven

Ja, det er en stund siden jeg har hatt oppdatering om det jeg holder på med av håndarbeid nå, så det er vel på tide, tenker jeg. Jeg tar derfor Løven og Hardangerbrikken med i samme oppdatering.På Hardangerbrikken har jeg begynt med mønsteret inni brikken. Når dette er ferdig skal jeg til med klippingen, er litt spent på det, men tror det skal gå bra med masse konsentrasjon... Tar denne med meg når jeg drar til syden for en uke på lørdag. Synes det er skikkelig moro å sy på denne og har store problemer med å legge den fra meg om kvelden...
På løven er jeg så godt som ferdig med selve løven og har begynt på det han står på før jeg etter hvert tar for meg kanten rundt. Er fortsatt moro å sy på denne.

Ingen kommentarer: