Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

onsdag 20. januar 2010

Flower Basket Lace Shawl

I juni 2009 begynte jeg på et Flower Basket Lace Shawl. Dette har jeg strikket på nå og da. Men det har blitt lite strikket på i høst da jeg har konsentrert meg om julegavene jeg laget til jul. Men i januar har det og er en konkurranse på Hobbykroken hvor en har meldt på noen ufoer, dvs. ting man har liggende som ikke er ferdig. Jeg meldte derfor på dette sjalet og det paret med hansker som jeg har blogget om tidligere.

Før blokking:


Under blokking:

Etter blokking:


Jeg er utrolig fornøyd med dette sjalet... Dette skal jeg gi til ei messe som skal være i november i Surnadal i år.

Garn: Kauni Effekt EK

Disign: Evelyn A. Clark

Ingen kommentarer: