Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

onsdag 13. januar 2010

Nye ting ferdig

Før helga ble jeg ferdig med dette kortsettet! Det gikk fort å bli ferdig med disse og jeg er fornøyd med resultatet:)
På mandag ble jeg ferdig med disse fingerløse hanskene som jeg har strikket for ei venninne av meg. Jeg skal sende de i løpet av uka...

Jeg har nå begynt på et nytt kit med julekort + at jeg strikker på et sjal jeg skal gi til ei messe hjemme i Surnadal i år. Det er koselig å holde på med sånne "småtterier". Jeg skal også i løpet av året brodere på en løper i Hardangersøm for min mor som hun har tenkt å gi til samme messe.

2 kommentarer:

Ororina sa...

Julekort? Ja, bare en fordel å være tidlig ute med dem ;) Hadde tenkt å brodere noen julekort til jula 2009 jeg, men har enda ikke kommet i gang :rødme:

Astrid Margrete Dalen Stensland sa...

Var det jeg også tenkte da jeg begynte... Greit å være ute i god tid...