Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

fredag 19. oktober 2007

Helg!

Ja, så er det fredag igjen. Tiden går fort og snart er denne måneden over også. Ikke skjønner jeg hvor det blir av tiden, men... Det har vært en fin høst så langt selv om det har regnet en del også. Jeg er i allefall fornøyd. Om bare noen timer setter jeg meg på toget som skal ta meg til Hønefoss der Ole-Martin står og venter på at jeg skal komme. I helgen skal jeg bare slappe av og gjøre ting jeg har lyst til; som å brodere, besøke venner osv. Det skal bli deilig. Gleder meg...

Jeg skal benytte tiden på toget til å brodere tror jeg, må jo bli ferdig med det jeg holder på med selv om jeg har på følelsen at det ikke vil bli ferdig når jeg vil at det skal bli ferdig... Tror jeg må begynne å sette meg mål for fremgangen. Har ca halvparten av korsstingene igjen, og når det er ferdig er det en drøss med franske knuter, attersting og couching(tror det var det det het) igjen. Kommer nok til å ta sin tid det også! Garantert... Men blir spennende å se resultatet, blir nok mere liv i bildet enn det er nå...

I dag er det fantastisk flott vær i Bergen... Solen har ikke stått opp enda, mendet er blå himmel og det var litt over 0 grader da jeg gikk på jobb... Ikke rart det var kaldt da jeg stod opp... Måtte nesten hive på meg klærne for ikke å fryse vettet av meg!!! Men blir nok en fin tur over fjellet i dag tenker jeg...

Vil ønske dere en riktig god helg!!! Ta vare på dere selv og de som er rundt dere!

Ingen kommentarer: