Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

onsdag 17. oktober 2007

Siste høst i Bergen

Det er rart å tenke på, at dette er den siste høsten jeg bor i Bergen! Jeg går rundt å prøver å suge til meg mest mulig opplevelser og impulser fra byen jeg ble glad i som 15 åring og som jeg har bodd i i 4,5 år... Vil ha med meg alt, eller det meste av det som skjer. Blir trist å flytte fra Bergen etter så lang tid... Men kommer nok til å komme tilbake hit i ferier osv.




Men iallefall tyder alt på at det nærmer seg vinter igjen. Lave temperaturer om morgenene, vakkert fargespill i skogen omkring, kraftige regnbyger og man må kle seg deretter... I går haglet det da jeg var på vei hjem fra jobb, i tillegg var det en mega regnbyge så da da jeg kom hjem måtte jeg skifte fra topp til tå, til tross for at jeg hadde paraply og alværsjakke på... Måtte sette joggeskoene foran ovnen for at de skulle tørke... Men da jeg skulle på jobb i dag tidlig var bare skoene tørre, resten var litt fuktig enda... Jaja, håper at de er tørre til jeg skal hjem i dag, jakken og sekken min...

Men selv om jeg skal flytte østover så gleder jeg meg litt også... Moro å prøve noe nytt og med nye utfordringer... Og det skal bli godt å ikke reise frem og tilbake så mye som jeg og kjæresten min gjør nå, det sliter litt. Vi har holdt på sånn i over et år nå og det er på tide å gjøre noe med det...

Ønsker dere en fantastisk flott høst! NYT DEN!!

Ingen kommentarer: