Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

tirsdag 16. oktober 2007

Å telle sauer...



Den siste tiden har gått med til å telle sauer, sauer som er ferdige og sauer som er igjen... Har nesten drømt om sauer om natten når jeg har sovet. Men i går gikk jeg over i en annen æra, dvs. epoke... Jeg kunne slutte å telle sauer! Nå er det nok mange som ikke forstår hva jeg mener. Kort fortalt så holder jeg på å brodere et bilde med sauer på og har nå brodert 11 sauer og har et lite lam igjen, men det må jeg vente litt med... Bildet heter The Lord is my shepherd, Herren er min hyrde(på norsk) og skal være en julegave, men sier ikke til hvem... Over ser dere hvor langt jeg har kommet på det...

Dette var første oppdatering her, for dere som vil se fremgangen i det kan dere gå inn på min hjemme side http://www.rubin72.piczo.com/ under overskriften pågående prosjekt...

Ingen kommentarer: