Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

onsdag 10. oktober 2007

Irritasjon

Er det noe som irriterer meg så er det når ting ikke fungerer som det skal! Og i kveld er en sånn kveld. Det meste har fungert, en skulle høre på en cd av Jan Werner. Cd'en er helt fin, og det er Jan Werner som synger, men så er problemet siden jeg hører på cd'en via Windows Media Player så får jeg opp artist og sanger. Men når jeg putta cd'en i cd-spilleren til pc'en min kommer Sissel Kyrkjebø opp i steden for Jan Werner... Jaja... Jeg får vel la det gå for denne gangen siden det er rett artist som spiller. Men det er like fullt irriterende...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å la seg irritere er bare sløsing med energi men typsik jenter da. Ja ja Astrid du var å finne her også, merkelig finner deg både her og der og noen ganger ser jeg deg in live. Hilsen en hemmelig beundrer.

Astrid Margrete Dalen Stensland sa...

Ja, jeg er som paddehattene... Dukker opp over alt... hehe... Sånn er det med den saken